Frågetecken?

Ni får ursäkta min väldigt påhittiga rubrik på de här inlägget, men jag har verkligen inget specellt att skriva om, skriver mest för att jag har tråkigt. Idag har jag sovit länge och vid 3 åkte jag och Tobias och tränade. Idag körde jag ben, vader och mage och det kändes riktigt bra! Är så glad att jag har kommit igång med träningen. Och nu har jag beställt kapslar som ska vara bra om man vill förbränna en massa fett, vilket jag vill. Ska bara hitta några bra vitaminer som jag måste ta som ett komplement.

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=1773&artgrp=1&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2




Nu blir det träning för hela slanten och äta nyttigt. Ska ner till min målvikt fortare än kvickt och jag ska stanna där också. Samtidigt som jag ska få världens mest fasta kropp ;P HAHA. Ska i varje fall försöka. Lycka till Linda! TACK.

Apropå absolut ingenting, jag beställde en personlig almanacka idag. Tänkte bara tipsa er om det om ni ändå ska köpa en för nästa år. Riktigt kul och praktiskt. Kika in här:
http://personligalmanacka.paulanders.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0