En dag på stan.

Har varit till stan idag med Jeanette och Tim. Tim fick ett par nya skor och Jeanette shoppade gardiner. Jag själv gjorde fynd. Köpte jättefina påslakanset för 125 kr på Jysk. Tycker egentligen inte om Jysk men ibland har dom riktigt bra erbjudanden. Sen köpte jag mer vitaminer som jag ska äta i samband med träningen och mina fettförbrännande tabletter (som för övrigt smakar snusk om man råka ha dom för länge i munnen). Kom alldeles nyss hem och nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Datorn kan nog bli min räddning som vanligt!

En väldigt trött Tim på vägen hem!En otroligt sexig Linda på väg hem ;P

Imorse var jag uppe klockan 9 och strax före 10 kom Tobias och hämtade mig och så åkte vi till gymmet. Idag blidde det ben, vader, rumpa och mage. Gick bra! Allt känns så bra med träningen nu, förut medan jag tränade friidrott tyckte jag att gymmet var rena döden. Men nu tycker jag det är rätt kul! Wunderbar.

På lördag blir det förmodligen utgång eftersom bror fyllde 18 igår och Sofie har lovat honom att hon och han ska ut. Men än är inget bestämt, får se. Annars dör jag inte av en lugn hemmakväll. Det är nog nästan det bästa jag vet. Speciellt om jag får ha Tobias hos mig och se en bra film eller ha trevligt umgänge. Yummie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0