Bror fyller 18 år idag!

Betyder det att jag börjar bli gammal? När min lilla lillebror fyller 18 år. Hm, kanske inte men det känns lite som det. Blir tårtkalas senare med blandade gäster. Man vet aldrig vilka som dyker upp. Jag hoppas iaf på Tim, eftersom det är min favorit!

Tänk att den här snorungen fyller 18!

Söt var han iaf, och han är ju en riktig pudding idag med. Låt er inte luras av datumen som står på korten, vi har knäppt kort med digitalkameran på dia-bilder.

Har varit och tränat idag med älsklingen igen, kl 10 började vi träna ungefär. Körde kondition, axlar och biceps idag. Gick jättebra! Fick inviga mina nya tights och sport-bhn också!

Såhär trevligt kan jag också älsklingen ha på kvällarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0