Back home.

Nu är jag hemma igen efter en dag i Sundsvall. Allt gick bra, vi åkte klockan 11 imorse, hämtade upp farmor och hennes syster Anita och så for vi mot Sundsvall. Efter 1,5 tim var vi framme vid sjukhuset och jag och mamma var tvungna att följa med tanterna in, för dom är så dåliga på att lokalisera sig. :P Men det gjorde vi så gärna! Sedan lämnade vi dem för lite shopping i Birsta. Och innan vi kom dit alltså, vi körde helt åt skogen och hamnade på Alnön. Haha. Rätt roligt faktiskt. Men efter många om och men så hittade vi en skylt som pekade åt Birsta, så det ordnade sig! Vi hann in på Stadium, Rusta och sedan gick vi på Ikea och åt köttbullar och potatis. Va himla gott! Efter det hann vi bara in en sväng i Birsta city för att titta på nått till Kattis som ska flytta iväg! Min älskade gumma :) Och vi hittade faktiskt en present till henne och efter det var vi helt enkelt tvungna att åka tillbaka till sjukhuset eftersom dom satt och väntade på oss. Och allt hade gått riktigt bra, läkaren hade sagt att det såg ut att gå så bra det bara kunde gå. Nästa måndag ska hon iväg på strålning, så jag ska hålla tummarna! En riktigt ruff liten söt tant det där ska ni veta :) Hon har humöret på topp trots allt. Sånt ser jag upp till. Starkt!

Nu ska jag iväg på Konsum med Kattis som ska hämta upp mig. Ska hyra filmer och ha myskväll ikväll! Hon är bäst i hela världen <3 Och sen ska jag nog till min älskling Tobias och sova där.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0