A sunny day.. or not!

Vilket jävla skitväder på ren svenska! Det har regnat konstant utan uppehåll hela dagen. Jag är glad att jag har jobbat, fastän det bara var till halv 3. Det hade ju iaf inte varit någon som helst mening med att vara ledig en sån här dag. Gick bra på jobbet också, var skönt att vara tillbaka där jag känner mig mest hemma, ute i kiosken! Även fast jag kan bli spyless på alla människor så tycker jag samtidigt om att vara därute. Det är fritt och mycket mer socialt på något sätt. Därute kan man stanna upp och prata lite, det kan man inte göra på samma sätt i kassan. I like it. Jobbade ju bara 6 tim idag också och det har jag inget emot.
Nu har jag nästan nyss duschat efter träning. Sååå skönt. Ska strax äta, vilket är tur eftersom jag är vrålhungrig.
Ska förmodligen vara med Sofie senare! Roligt, eftersom jag aldrig är med henne nu för tiden! :P Förstår inte varför heller, har bara blivit så på något konstigt sätt. För Linda tycker om sin kusin mest av allt i världen! <3



Visst är vi ur-gulliga? JAAA!

Vill också ge världens största kram till Kristoffer som snart ska börja på scenskolan i Malmö. Vet att du längtar och jag vet att du är väl medveten om din egen potential. Men, ändå! Du är hur talangfull och duktig som helst. Det finns egentligen inte ord som räcker till att förklara din storhet. Så jag nöjer mig med att säga: Lycka till gubben, visa alla hur fantastisk du är! Jag kommer förhoppningsvis ner och hälsar på dig i oktober-november nånting. <3

Kommentarer
Postat av: Krill.

Älskling! Tack för dina ord. Betyder otroligt mycket! Saknar dig till tusen... Idag är det dock soligt här i stan, så jag är nöjd. Längtar redan tills du kommer hit! Tusen kramar / Din K.

2008-08-30 @ 15:14:42
URL: http://krillan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0