A good day.

Jag känner mig rätt glad idag. Fick sova ut jättelänge. Tack Tobias :) Och för en stund sen ringde Märtha på jobbet och gav mig 3 dagar till att jobba, så nu har jag 5 dagar i augusti. Det är jag så himla glad över. För varje dag jag får så kommer jag klara mig bättre i höst. Så tack för det! Och idag ska jag få vara med Kattisen igen. Ska till henne om en liten stund. Hennes mamma fyller år, så ska väl fira henne. Ska bli trevligt.

Nu har jag verkligen inget mer att skriva, men däremot vill jag säga att jag ser fram emot fredagen när det är kräftfiske hemma hos mig. Magnus och Jeanette kommer och då blir kräftfiskning för hela slanten. Fest och roligheter. Om ni har tur så kanske jag lägger upp lite bilder på kräftorna och folket också för den delen!



Skriver igen när jag kommer på nått mycket mer vettigt än att bara berätta om min dag! Hur kul är det att läsa om liksom?

Nu ska jag mysas med Tobias innan han åker på jobbet. LOVE YOU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0